Návod na údržbu obuvi a reklamační řád

Návod na údržbu obuvi a reklamační řád

Vážený spotřebiteli, děkujeme Vám, že jste si zakoupil naši obuv. Tato obuv podléhá právům z vadného plnění, což znamená, že máte právo na to, aby zboží bylo při převzetí bez vad. S touto obuví jste obdržel i tento dokument, který obsahuje návod na údržbu a ošetřování obuvi. Tento dokument naleznete v přílohách e-mailů a také na našich webových stránkách www.sneagers.cz. Prosíme, důkladně si jej prostudujte a uschovejte.

Výběr obuvi

Při výběru obuvi dbejte na to, aby zvolený druh, velikost a šířka obuvi přesně odpovídaly Vašim potřebám. Před zakoupením si obuv důkladně vyzkoušejte a dodržujte minimální nadměrek v délce stélky cca 1 centimetr oproti délce chodidla. Nevhodně zvolený druh obuvi, velikost, šířka nebo tvar nemohou být důvodem k pozdější reklamaci. Při výběru pečlivě zvažte účel, k němuž bude obuv používána. Obuv používejte způsobem a v prostředí odpovídajícímu její účelovosti. V našem případě se jedná o sběratelskou obuv, kterou nedoporučujeme pro každodenní nošení a nošení v nepříznivém počasí (déšť, sníh, apod.).

Ošetřování a údržba obuvi

Životnost obuvi závisí na jejím správném a důkladném udržování a ošetřování. Obuv často střídejte, především ve vlhkém prostředí. Po každém použití nechte obuv důkladně vyschnout a vyvětrat. I po krátkém použití dochází ke zvlhnutí vnitřní části obuvi vlivem pocení nohou. Obuv nikdy nevysoušejte v blízkosti tepelného zdroje. Nečistoty omývejte slabým mýdlovým roztokem, otřete do sucha a používejte prostředek určený k ošetření a impregnaci vrchového materiálu. Vyvarujte se rozmáčení obuvi. Do obuvi může zatékat! Obuv nikdy neperte! Usňová a textilní obuv není nepropustná vodě, která proniká jak usní nebo textilem, tak šitím nebo spoji vrchových dílců. Obuv při mírném pocení nebo provlhnutí může částečně pouštět barvu (použití ekologických barev).

Zásady správného obouvání

Při nazouvání a vyzouvání šněrovací obuvi vždy obuv rozšněrujte. Po obutí pevně zašněrujte až k poslední dírce. Při obouvání obuvi vždy použijte obouvací lžíci, abyste zabránili polámání patní části. Obuv nikdy nevyzouvejte přišlápnutím paty a nenoste ji naboso.

Podmínky reklamace

Pro přijetí obuvi k reklamaci je nutno prokázat zakoupení obuvi. K reklamaci je třeba předkládat obuv kompletní, vyčištěnou, zbavenou všech nečistot a hygienicky nezávadnou. Uvedená lhůta je maximálně 30 dnů a je vyznačena na potvrzení o přijetí reklamace.

Reklamace se vztahuje na

Výrobní vady nebo jiný rozpor s kupní smlouvou, které se vyskytnou v průběhu vadného plnění, a to při dodržení účelovosti zboží a doporučovaného způsobu ošetřování uvedeném v tomto listě. Vadou se rozumí nedostatek na zboží, kterým je omezeno nebo znemožněno jeho další používání, aniž by však příčinou tohoto stavu bylo opotřebení zboží způsobené běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání základních pravidel údržby.

Reklamace se nevztahuje na

Vzhledové a funkční změny zboží i jejich součástí, mající svůj původ v opotřebení zboží způsobeném běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání základních pravidel údržby, nesprávnou volbu velikosti nebo na závady, které nejsou reklamovány ihned po jejich zjištění bez zbytečného odkladu. Opotřebení vlivem nesprávného výběru a užívání. Poškození zboží vlivem působení olejů, nafty, benzinu a jiných agresivních látek.

POZOR!

Při intenzivním používání může být životnost obuvi kratší!